Celebrate every succes

Bekijk onze speciaal samengestelde zakelijke pakketten

Bij AnyParty begrijpen wij dat elk evenement uniek is. Wij zullen daarom voorafgaand aan het evenement samen met jou bekijken welk pakket voldoet aan jouw wensen en vereisten. Hiermee creëren wij een op maat gemaakte ervaring die past bij jouw visie en budget.

Jouw volledige bedrijfsfeest geregeld hebben

AnyParty neemt naast het verzorgen van de geweldige DJ-shows, ook de volledige organisatie van evenementen op zich. Zijn er nog zaken die jij geregeld moet hebben voor jouw bedrijfsfeest? AnyParty kijkt samen met jou wat jouw wensen zijn en regelt dit van A tot Z.

Denk bij een bedrijfsfeest aan:

  • Catering
  • Zaal
  • Entertainment (dj, band, zanger)
  • Licht & geluidsapparatuur
  • Photo Booth 
  • Foto/ videograaf
  • Bedankjes
  • Nanny voor de kinderen
  • Uitnodigingen 
  • Photobooth
  • Spel

 

€695

Confettipakket

Dit is een all-in pakket!

Aan te raden voor feesten tot 75 gasten  

Bekijk inhoud confettipakket

Het confettipakket is speciaal voor jou samengesteld als je van plan bent om een feest te organiseren met een beperkt aantal

gasten. Perfect voor een relatief compacte gelegenheid. Dit pakket biedt een optimale belevenis tot 75 gasten.

Confettipakket bevat:

  • 4 uur dj Dj
  • Dj booth
  • 2x speaker op statief 
  • Pioneer dj set + microfoon
  • 2x statief met verlichting
  • Op en afbouw inbegrepen

Kosten: € 695 incl. BTW

€ 100,- per extra uur

€995

Feestbrigadier

Aan te raden voor feesten tot 150 gasten

Dit is een all-in pakket!

Bekijk inhoud feestbrigadier

Pakket Feestbrigadier is geschikt voor grotere feesten óf als u houdt van extra elementen. Dit pakket bevat alles uit pakket 1 maar biedt meer sfeer en beleving door de extra verlichting, geluid en special effects die we hier hebben toegevoegd. Dit pakket is geschikt om een ​​grotere zaal of buitenlocatie te vullen met de juiste sfeer. Pakket Feestbrigadier is aan te raden voor een maximale capaciteit van 150 gasten.

Feestbrigadier bevat:

  • 4 uur dj
  • Luxe verlichte dj booth
  • 2x speaker op statief
  • Subwoofer
  • Pioneer dj set + microfoon
  • 3x statief met verlichting
  • Rookmachine
  • 2x moving heads
  • Op en afbouw inbegrepen

Feestbrigadier bevat:Kosten: € 995 incl. BTW

€ 100,- per extra uur

€1395

Partyplanner

Aan te raden voor feesten tot 300 gasten

Dit is een all-in pakket!

Bekijk inhoud partyplanner

Het Partyplanner pakket is het meest uitgebreide pakket dat we hebben samengesteld. Ons derde pakket bevat alles uit pakket 2 maar is nog weer extra uitgebreid voor de ultieme ervaring. Naast alles wat in pakket 2 wordt geleverd, bevat dit pakket nog meer verlichting, special effects en geluid. Met deze professionele lichtshow en het krachtige geluidssysteem creëert u de perfecte sfeer voor een grotere menigte of als u echt wilt uitpakken. Dit pakket biedt een optimale belevenis tot 300 gasten.

Pakket Partyplanner bevat:

  • 4 uur dj
  • Luxe verlichte dj booth
  • 2x Luxe verlichte zuilen
  • 4x speaker op statief 
  • 2x subwoofer
  • Pioneer dj set + microfoon
  • 4x statief met verlichting
  • 2x moving heads
  • Rookmachine
  • Lazer
  • Stroboscoop
  • Op en afbouw inbegrepen

Kosten: € 1395 incl. BTW

€ 150,- per extra uur

Op Aanvraag

Eventmanager

Speciaal naar wens ingericht

Meer informatie eventmanager

Bij AnyParty hebben we het perfecte pakket voor jouw evenement. Of je nu een schoolfeest, gala, sportevenement, winkelopening, kerstfeest, jubileum of welke andere gelegenheid dan ook organiseert, wij hebben de juiste mix van muziek, verlichting en geluid om jouw evenement tot een groot succes te maken.

Via het aanvraagformulier dien je eenvoudig je aanvraag in, onze feestspecialist zal vervolgens contact opnemen om alle wensen tot in detail uit te werken voor een onvergetelijk feest!

AnyParty neemt naast het verzorgen van de geweldige DJ-shows, ook de volledige organisatie van evenementen op zich. Zijn er nog zaken die jij geregeld moet hebben voor jouw personeelsfeest? AnyParty kijkt samen met jou wat jouw wensen zijn en regelt dit van A tot Z.
denk bij een bedrijfsfeest aan:
catering
zaal
entertainment (dj, band zanger)
licht & geluidsapparatuur
photobooth
bedankjes
foto/ videograaf
nanny voor de kinderen
uitnodigingen
spel

Ontdek hoe wij jou kunnen helpen bij het creëren van een onvergetelijke ervaring voor jouw gasten!

Wat zit er bij de prijs inbegrepen?

Op deze wijze boek jij eenvoudig jouw feest via AnyParty:

Het is onze taak om jou volledig te ontzorgen zodat jij je kan richten op andere zaken.

 

Stap 1

Kijk op onze website en kies het gepaste thema voor het evenement.

Stap 2

Kies het pakket wat het beste bij jouw evenement past. Lastig kiezen? Neem dan contact op met ons team en wij helpen jou met de keuze voor het meest geschikte pakket.

Stap 3

Vul het aanvraagformulier in en stuur het op. Na het invullen van het aanvraagformulier is er de mogelijkheid om direct te betalen. U kunt het aanvraagformulier ook vrijblijvend invullen, zodat het team vervolgens contact met u opneemt om de aanvraag met u door te nemen.

Stap 4

Wij zullen binnen 48 uur contact met jou opnemen om het aanvraagformulier door te nemen en vervolgstappen te bespreken. Na ontvangst van de aanbetaling of volledige betaling is de boeking officieel ingepland. Deze wordt vaak al binnen 24 uur bevestigd! 

Stap 5

Jij kunt online extra wensen en opmerkingen doorgeven. Wij zullen het entertainment direct inplannen. Kort voor de boeking sturen wij de officiële dagplanning van het evenement door waarin alle tijden en afspraken over het verloop van het evenement in een tijdschema worden weergegeven.